שרון גבריאל - דיאטנית קלינית

מזל טוב, גילית שאת בהריון!

במהלך ההריון גופנו מתעגל ועולה במשקל בצורה טבעית, ומערכת חיים חדשה ושלמה נבנית בתוכו.

התזונה של האם לפני ומהלך ההריון בעלת השפעה מכרעת על בריאות העובר ועל בריאותה.

היום יודעים שהמשפט "לאכול עבור שניים" כבר פאסה…

אז מה כדאי לאכול בתקופת ההריון? כמה קלוריות ביום הגוף צריך? כמה ארוחות מומלץ לאכול? כמה משקל רצוי להעלות? איך נוכל לשמור על הגזרה גם בזמן ההריון? איך מתמודדים עם הבחילות בשליש הראשון?

יתרה מכך, חלק מהנשים תסבולנה מסוכרת הריונית ומרעלת הריון. מצבים אלו המחייבים התייחסות רפואית ותזונתית שונה מאישה הרה שאינה סובלת ממצבים אלו.   

ילדת, מזל טוב!

לאחר הלידה  עליך להתסגל מצד אחד לשינויים ההורמונאלים שעברת, לשעות שינה המועטות, להיותך מניקה ולתופעות נפוצות לאחר הלידה (נשירת שיער) ומצד שני את כבר רוצה לחזור לגינס הישן. תזונה נכונה לאחר לידה לוקחת בחשבון את כל הפרמטרים הללו כך שתינוקך יגדל ויתפתח תוך שמירה על בריאותך בתהליך הורדת המשקל העודף שנותר לאחר הלידה.

טיפים לתזונה במהלך ההריון

  • טלי תוספי תזונה המכילים לפחות 400 מק"ג חומצה פולית.
  • טלי תוספי תזונה המכילים אומגה 3 המינון המתאים לנשים הרות.
  • הקפידי על ארוחות קטנות ותכופות המכילות את כל קבוצות המזון.
  • הקפידי על עליה מאוזנת במשקל במהלך ההריון.

תוכנית הליווי שלי במהלך הריון והנקה תדאג שתעברי את התקופה הזו בצורה הטובה והבריאה ביותר לך ולעוברך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

שרון גבריאל - דיאטנית קלינית

קלוריות בלי ערך

מדוע לקלוריות ריקות ערך תזונתי נמוך? מדוע מומלץ להימנע מהן ואיך נוכל לדעת היכן הן מסתתרות בתזונה שלנו? המונח "קלוריות ריקות" הפך שגור בשנים האחרונות

קרא עוד »
סגירת תפריט