שרון גבריאל - דיאטנית קלינית

תזונה מאוזנת: המפתח להורדת רמת השומנים בדם והורדת לחץ דם

קיבלת את תוצאות הבדיקות ונבהלת: כולסטרול גבוה, שומנים בדם, טריגליצרידים, יתר לחץ דם… מה עושים? במצבים של  כולסטרול גבוה, כולסטרול רע גבוה (LDL), כולסטרול טוב נמוך (HDL), טריגליצרידים גבוהים ויתר לחץ דם דיאטה מאוזנת היא המפתח לשיפור הבריאות ולאיכות חיים טובה יותר.

במה מסייעת דיאטה מאוזנת?

  • שיפור משמעותי בתחושה ובאיכות החיים.
  • איזון רמות השומנים בדם.
  • הורדת לחץ הדם.
  • הפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם.
  • הפחתת תופעות הלוואי של התרופות להורדת כולסטרול.
  • עקרונות חשובים לתזונה מאוזנת להורדת רמת השומנים בדם ולהפחתת לחץ דם גבוה:
  • שמירה על משקל תקין.
  • צמצום צריכת השומנים הרווים במזון מן החי: נקניקים, בשר כבש, נקניקיות, גבינה צהובה, גבינת שמנת, חמאה…
  • הגברת צריכת הסיבים התזונתיים: פירות, ירקות, קטניות, דגנים מלאים.

רוצה לקבל עוד מידע על תזונה מאוזנת להפחתת רמת השומנים בדם ולהורדת לחץ הדם?

צריך רק למלא את הפרטים ולקבל חינם במייל את "המדריך לתזונה מאוזנת לסובלים משומנים בדם ויתר לחץ דם".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest

פוסטים נוספים

שרון גבריאל - דיאטנית קלינית

קלוריות בלי ערך

מדוע לקלוריות ריקות ערך תזונתי נמוך? מדוע מומלץ להימנע מהן ואיך נוכל לדעת היכן הן מסתתרות בתזונה שלנו? המונח "קלוריות ריקות" הפך שגור בשנים האחרונות

קרא עוד »
סגירת תפריט